BBN3402

Khamis, 13 Februari 2020

BBM3410Satu2020: Tentang Diri

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Terima kasih aats kunjungan sahabat semua dalam blog saya.😀
Saya Ainur Nadhirah binti Abu Bakar, boleh panggil Irah je okay ! Saya dilahirkan di Hospital Sultanah Nur Zahirah di Kuala Terengganu dan menetap di bandar Kuala Terengganu. Saya terdiri daripada tiga orang adik beradik sahaja dan merupakan anak sulung kepada mama dan abah. Kini, saya merupakan pelajar jurusan Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi yang mengambil kos Bachelor Sastera( Bahasa dan Linguistik Melayu) di Universiti Putra Malaysia. Sejak di bangku sekolah lagi, saya berhasrat dan mempunyai cita-cita untuk belajar di UPM itu. Saya pun tak tahu kenapa UPM menjadi universiti idaman saya sejak di bangku sekolah lagi. Mungkin sebab universiti ini merupakan salah satu universiti yang mendapat ranking terbaik di Malaysia. Saya pelajar lepasan Sijil Tinggi Pelajaran Malaysia (STPM) di salah sebuah sekolah menengah di Terengganu. Tempoh pengajian saya di UPM adalah selama tiga tahun setengah. 😉













Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBN3402SATU2020: PENTERJEMAHAN BERBANTUKAN KOMPUTER

  Dear prof kesayangan, Terima kasih untuk setiap ajaran... Terima kasih untuk segala ilmu... Terima kasih untuk didikan yang sempurna... Sa...